Wirtualne biuro – cennik
Współcześnie atrakcyjną alternatywą dla fizycznego posiadania biura jest dysponowanie jego wirtualnym odpowiednikiem. Rejestrowanie przedsiębiorstwa w takiej formie ma szereg korzyści dla prowadzenia biznesu. Jeśli interesujesz się tego typu usługą i zastanawiasz się, jaka jest jej cena, sprawdź dostępne w naszej ofercie pakiety.
Co zyskujesz, korzystając z propozycji READYOFFICE? Przede wszystkim wirtualne biuro w jednym z miast, w których działamy. Chcesz, aby lokalizacja Twojej firmy mieściła się w Warszawie? A może zależy Ci na prestiżowym położeniu siedziby w jednej z dzielnic Poznania? Możemy Ci to zaoferować! Gwarantujemy sprawną i profesjonalną obsługę, dzięki której będziesz cieszył się korzyściami posiadania wirtualnego adresu biura, w tym niższymi kosztami prowadzenia firmy i oszczędnością czasu. Ponadto proponujemy również najatrakcyjniejszy na rynku cennik.
Wirtualne biuro Warszawa cena
Klienci z Warszawy, jak i innych miast Polski, decydujący się na prezentowaną ofertę, mają do wyboru jeden z trzech pakietów:
- Basic, gwarantujący podstawowe korzyści z posiadania wirtualnego biura w stolicy. Cena tego zestawu gwarantuje, m.in. adres do rejestracji, a także możliwość osobistego odbioru korespondencji lub wynajęcia sali na konferencję;
- Standard, dzięki któremu oprócz powyższych korzyści, możemy zająć się odbiorem korespondencji poleconej i zwykłej;
- Prestige, łączący zalety dwóch powyższych opcji z możliwością przesłania do klienta powiadomień o przychodzących przesyłkach, samej odebranej poczty, a także jej skanów.
W zależności od preferencji klient może dokonywać opłaty w skali miesięcznej lub rocznej, przy czym warto zaznaczyć, że druga opcja gwarantuje dodatkowe oszczędności.
Jeśli więc szukasz możliwości założenia wirtualnego biura w Warszawie lub w innych większych miastach Polski – wybierz nasze usługi. Atrakcyjny cennik, kompleksowa obsługa, jak i dyskrecja naszych pracowników to tylko niektóre korzyści, jakie zyskujesz, wybierając prezentowane usługi. Skontaktuj się z nami i dowiedz się o szczegółach!
599 zł netto /12 miesięcy (49 zł w skali m-ca)
LUB
99 zł netto / miesiąc
✓ Adres do rejestracji
✓ Możliwość osobistego odbioru poczty
✓ Możliwość wynajęcia salki konferencyjnej
799 zł netto /12 miesięcy (66 zł w skali m-ca)
LUB
149 zł netto / miesiąc
✓ Adres do rejestracji
✓ Odbiór korespondencji zwykłej do 10 listów /m-c
✓ Odbiór korespondencji poleconej do 10 listów /m-c
✓ Możliwość osobisty odbiór poczty
✓ Możliwość wynajęcia salki konferencyjnej
999 zł netto / 12 miesięcy (83 zł w skali m-ca)
LUB
199 zł netto / miesiąc
✓ Adres do rejestracji
✓ Odbiór korespondencji zwykłej do 10 listów /m-c
✓ Odbiór korespondencji poleconej do 10 listów /m-c
✓ Możliwa wysyłka odebranej poczty
✓ Możliwość wynajęcia salki konferencyjnej
✓ Możliwy osobisty odbiór odebranej poczty
✓ Skanowanie przychodzącej korespondencji do 10 listów /m-c
✓ Powiadomienia o przychodzącej korespondencji
1199 zł netto / 12 miesięcy (100 zł w skali m-ca)
LUB
249 zł netto / miesiąc
✓ Adres do rejestracji
✓ Odbiór korespondencji zwykłej BEZ LIMITU
✓ Odbiór korespondencji poleconej BEZ LIMITU
✓ Możliwa wysyłka odebranej poczty
✓ Możliwość wynajęcia salki konferencyjnej
✓ Możliwy osobisty odbiór odebranej poczty
✓ Skanowanie przychodzącej korespondencji BEZ LIMITU
✓ Powiadomienia o przychodzącej korespondencji