Wirtualne biuro Poznań, Warszawa, Wrocław i wiele innych miast – cennik

Współcześnie atrakcyjną alternatywą dla fizycznego posiadania biura jest dysponowanie jego wirtualnym odpowiednikiem. Rejestrowanie przedsiębiorstwa w takiej formie ma szereg korzyści dla prowadzenia biznesu. Jeśli interesujesz się tego typu usługą i zastanawiasz się, jaka jest jej cena, sprawdź dostępne w naszej ofercie pakiety.

Co zyskujesz, korzystając z propozycji READYOFFICE? Przede wszystkim wirtualne biuro w jednym z miast, w których działamy. Chcesz, aby lokalizacja Twojej firmy mieściła się w Warszawie? A może zależy Ci na prestiżowym położeniu siedziby w jednej z dzielnic Poznania? Możemy Ci to zaoferować! Gwarantujemy sprawną i profesjonalną obsługę, dzięki której będziesz cieszył się korzyściami posiadania wirtualnego adresu biura, w tym niższymi kosztami prowadzenia firmy i oszczędnością czasu. Ponadto proponujemy również najatrakcyjniejszy na rynku cennik.

Wirtualne biuro Warszawa cena

Klienci z Warszawy, jak i innych miast Polski, decydujący się na prezentowaną ofertę, mają do wyboru jeden z trzech pakietów:

  • Basic, gwarantujący podstawowe korzyści z posiadania wirtualnego biura w stolicy. Cena tego zestawu gwarantuje, m.in. adres do rejestracji, a także możliwość osobistego odbioru korespondencji lub wynajęcia sali na konferencję;
  • Standard, dzięki któremu oprócz powyższych korzyści, możemy zająć się odbiorem korespondencji poleconej i zwykłej;
  • Prestige, łączący zalety dwóch powyższych opcji z możliwością przesłania do klienta powiadomień o przychodzących przesyłkach, samej odebranej poczty, a także jej skanów.

W zależności od preferencji klient może dokonywać opłaty w skali miesięcznej lub rocznej, przy czym warto zaznaczyć, że druga opcja gwarantuje dodatkowe oszczędności.

Jeśli więc szukasz możliwości założenia wirtualnego biura w Warszawie lub w innych większych miastach Polski – wybierz nasze usługi. Atrakcyjny cennik, kompleksowa obsługa, jak i dyskrecja naszych pracowników to tylko niektóre korzyści, jakie zyskujesz, wybierając prezentowane usługi. Skontaktuj się z nami i dowiedz się o szczegółach!

Pakiet BASIC

599 zł netto /12 miesięcy (49 zł w skali m-ca)

LUB

99 zł netto / miesiąc


Zakres obsługi:

Adres do rejestracji

Możliwość osobistego odbioru poczty

Możliwość wynajęcia salki konferencyjnej

 

 

 

Pakiet STANDARD

799 zł netto /12 miesięcy (66 zł w skali m-ca)

LUB

149 zł netto / miesiąc


Zakres obsługi:

Adres do rejestracji

Odbiór korespondencji zwykłej do 5 listów /m-c

Odbiór korespondencji poleconej do 5 listów /m-c

Możliwość osobisty odbiór poczty

Możliwość wynajęcia salki konferencyjnej

 

 

 

Pakiet PRESTIGE

999 zł netto / 12 miesięcy (83 zł w skali m-ca)

LUB

199 zł netto / miesiąc


Zakres obsługi:

Adres do rejestracji

Odbiór korespondencji zwykłej do 5 listów /m-c

Odbiór korespondencji poleconej do 5 listów /m-c

Możliwa wysyłka odebranej poczty

Możliwość wynajęcia salki konferencyjnej

Możliwy osobisty odbiór odebranej poczty

Skanowanie przychodzącej korespondencji do 5 listów /m-c

Powiadomienia o przychodzącej korespondencji

Pakiet VIP

1299 zł netto / 12 miesięcy (100 zł w skali m-ca)

LUB

249 zł netto / miesiąc


Zakres obsługi:

Adres do rejestracji

Odbiór korespondencji zwykłej BEZ LIMITU

Odbiór korespondencji poleconej BEZ LIMITU

Możliwa wysyłka odebranej poczty

Możliwość wynajęcia salki konferencyjnej

Możliwy osobisty odbiór odebranej poczty

Skanowanie przychodzącej korespondencji BEZ LIMITU

Powiadomienia o przychodzącej korespondencji

+48 696 468 551